Jak probíhá spolupráce

 

V dnešní uspěchané době má každý z vás spoustu starostí. Máte svou práci, svůj byznys, rodinu a mnoho aktivit, kterým se chcete věnovat. Pokud hledáte možnosti, jak své finance a majetek opravdu efektivně řídit a spravovat, aniž byste tomu museli věnovat čas a energii, jste na správném místě.

Na našem prvním setkání vyslechneme váš životní příběh a probereme vaše očekávání. Pokud zjistíme, že vzájemná spolupráce dává smysl, stanovíme si cíle, kterých chceme dosáhnout. Podíváme se na zdroje, které můžeme ke splnění cílů využít, a zhodnotíme  vaše současné finanční řešení, abyste věděli, v čem jsou jeho silné a slabé stránky.

Na další schůzce, zpravidla do 14 dnů, vám představíme váš osobní finanční plán. Ten obsahuje strategii a řešení, jak své peníze a vybudovaný majetek můžete dlouhodobě ochránit a zhodnocovat tak, abyste dosáhli svých cílů. Budeme o něm společně diskutovat, a pokud ho odsouhlasíte, začneme na něm pracovat.

Následně pak budeme v pravidelném kontaktu, abychom mohli váš finanční plán upravovat a aktualizovat dle potřeby.

Mimo to budete mít možnost využívat nadstandartní služby, jako např. zprávu vašeho portfolia, služby právníků, lékařů, likvidátorů při pojistných událostech nebo právních záležitostech, optimalizaci nákladů na domácnost, vedení veškeré administrativy apod.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení